Dåligt.

Ojsan då, jag har varit urkass med uppdateringen så här får ni en :)
Inget sådär speciellt har hänt sen jag uppdaterade sist d.v.s fredag.
Var hemma hela helgen och tog det lungt.
Igår var jag på möte och sedan fikade jag med min mamma, underbart med uteservering, kan sitta där i timmar.
Jag har även byggt på brännan och det börjar synas rejält nu :) Jag ska vara den brunaste i "stan" i år. hehe.
Idag hade jag möte 08.30 på komunhuset, så det var bara att dra sig upp ur sängen kl 7, in i duschen, äta en snabb frukost och raka vägen mot mötet, kom dit och satte mig ner för att vänta på Maria som hon heter, klockan gick och jag satt och halvsov i receptionen tills en väckte mig ur min dosighet och säger "Du ska vara här den 23 klockan 08.30.
Gissa om jag blev arg, gick hem muttrandes över att jag är så tom i huvudet ibland. Kom iaf hem och gick och la mig.
Åkte in till min brors skola sen vid halv 2 för att hälsa på, då är man uttråkad deluxe, men det var najs. :)
Och nu ikväll har jag träffat Pia, vi har kollat på andra avenyn och sånt mys :)

Tänkte visa er denna dam som ställde upp i Englands talangjakt den 11 April nu i år. Har redan fått över 50miljoner tittare.
Man tappar hakan kan jag lugnt säga.

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Kunde tyvärr inte lägga in videon här, då puckona har tagit bort koden.

Nu ska jag sätta på en film och dricka mitt te.

/Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback