Fobier.

Satt precis och tänkte på alla mina fobier, det är ett mirakel att jag ens vågar mig utanför dörren om dagarna.
Vissa människor brukar ha några få fobier typ höjder, spindlar och såndär, men jag har så fruktansvärt många fobier och rädslor så det skulle bli en bok på mins 500sidor om jag skulle rabbla upp dem, men här kommer några.

  1. Spindlar.
  2. Kärnkraftverk.
  3. Båtar/ubåtar/katamaraner.
  4. Ventiler.
  5. Fönster/människor som kollar in genom förnster.
  6. Ansiktsmasker, ni vet såna som man har t.e.x på maskerader och så.
  7. Clowner.
  8. Lastbilar.
  9. Strömavbrott.
  10. Traktorer.
Ja det var några stycken, men jag har en massa, massa fler. Kommer jag i kontakt på något sätt med dessa tio, så får jag panik och gråter/skriker/gömmer mig m.m. helt sjukt.

Har ni någon fobi eller rädsla som är ovanlig, ring då.... haha skoja. Nej men det är kul och veta vad andra är rädda för.
Intressant på något sätt.

/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte tråkigt att ha så många fobier? du är rädd för mer än du tycker om? Jag läste innan och du skriver att du gråter när du klipper håret också. Du verkar vara rädd för att leva?

2009-04-17 @ 16:02:21
URL: http://sanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback