Helgen!

Jag har inte uppdaterat på år och dar känns det som.
Tänkte skriva om min helg :)

Fredag: Hade jag en allmänt tråkig dag faktiskt tills det att Christopher ringde halv 11 på kvällen och bad mig kommer och kröka, klart sa jag! Sminkade mig, fixade håret och tio minuter senare hade jag korkat upp mitt vin och var taggad som fan.
Det blev en karatefylla av dess like, men har sällan haft så roligt. :) Har ingen aning om när jag kom hem. Kommer iaf ihåg att jag somnade sittandes på sängen, haha.

Lördag: Vaknade vid halv elva, brukar alltid vakna tidigt på bakfyllan. Så jag gick ut och satte mig i solen med min mamma, hjälpte även henne lite med småpill. Fikade sedan med familjen och såntdär. Träffade Pia på kvällen, vi kollade på Expedition Robinson och jag bara älskar Erik Billing, en totalt hänsynslös människa :) haha.
Sedan gick vi ut en runda och pratade om allt möjligt. Gick sedan hem till mig och kokade te. Sen var vi uttråkade så vi tog min bror och Viktor i öronen och tvingade dom att spela poker med oss. Jag är totalt meningslös på poker, jag fattar ingenting :o haha.
Sedan gick Pia hem vid ett och jag och min bror kollade på Jiddra inte med Zohan :)

Söndag: Var ute i solen som vanligt, lekte med mitt sär till hund. Helt seriöst han lider av ADHD, men jag älskar honom ändå. Träffade Pia lite snabbt innan hon skulle bege sig till Malmö. Sen så satt jag resten av dagen vid tv/datorn och gjorde ingenting. :P.

Och idag har jag sovit väldigt länge, vaknade vid 15.30 tror jag, gick ut till mor min i trädgården och tjillade.
Lagade Tacos till familjen och kollade på Tv. Nu sitter jag här och kollar på Gilbert Grape, en fruktansvärt fin film. Johnny Depp var så satans snygg i sina unga dar, men det är då inget fel på honom som äldre :)

Nej nu ska jag kolla på filmen sen ska jag nog läsa.
Vad har ni själv gjort i helgen?

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback