Kvällen som har varit!

Hejhejhejhej!

Min kväll har jag spenderat hos Sara, hon kom och hämtade mig vid 7tiden, körde en runda till Höllviken och sedan hem till henne.
Vi rökte vattenpipa och spelade kort, kotte är det roligaste jag vet.
Jag har haft en underbart rolig kväll, längesedan jag skrattade så mycket.

Nu ska jag ta en cigg med mamma sen ska jag faktiskt gå upp och lägga mig, är rätt trött nu faktiskt.
Imorgon blir det att bygga grill och sola som satan, på kvällen ska jag umgås med Sara, det kommer bli najs!

/Anna ♥

Jag & Sara på nyår 08/09.

Kommentarer
Postat av: Sara

Längesen jag skratta så mkt jag med. Det var underbart. Jag behöver det <3

Jupp, vi hörs ikväll :D

2009-04-25 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback