Min kväll.

Efter maten idag som förresten var underbart gott, mötte jag upp Pia vid videoaffären, vi hyrde film och köpte lite gott.
Filmen var från 1978 och var hemsk som fan, tydligen hade filmen bannats från ett antal länder. förstår varför.
Sen gick vi en lång runda och pratade om allt och inget.

Nu är jag hemma och dricker min älskade ramlösa mango, sinnessjukt god.
Ska strax kolla på film, idag blir det Forgetting Sarah Marcshall mer känd som Dumpad.
Älskar Russel Brand i den, helt lysnde.
Färgade ju håret innan, svart igen. Trivdes inte i det röda speciellt mycket. Men nu är jag glad och hade t.o.m min hårförlängning i :D Vackert.

Imorgon ska jag till älskade Nath, vi ska fixa och trixa med lägenheten och äta något smarrigt, jag hoppas att det serveras vitlökssmör, haha.
Nej nu ska jag joina min mor framför tv:n.

Vad har ni gjort en dag som denna?

/ Anna ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback