Onsdag!

Ja jag vet att klockan är över tolv så igentligen skulle jag ha skrivit torsdag som rubrik, men skitsamma.
Idag har jag mest tagit det lugnt, som jag alltid brukar. Började dagen med en lång promenad på landet med mina två hundar. Kom hem efter en timme ungefär och gjorde mig lite frukost. Följde sedan med mamma till Vellingeblomman för att köpa blommor så man får lite fint i trädgården, det ser ju ut som världens urskog där. haha.

Åt sedan middag med Pia, dotte, dotte. Blev vårrulle med pommes. Muma!
Sen klippte hon mitt hår och självklart började jag gråta. Men man måste ju klippa håret ibland :(
Gick hem vid halv 8 och gjorde min mamma sällskap framför tv:n, har sedan suttit där mestadels av kvällen, druckit lite te och sådär :)

Nu ska jag kolla på Fråga Olle på webben för det missde jag :(.
Ha det bra alla.

/Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback