Onsdag.

1 April idag, själv har jag inte lurat någon eller blivit lurad :)
Vaknade av att solen sken i mina ögon, kollade på klockan 13.50, klädde på mig fort som satan, borstade håret och tog lite pafym, halvsprang till mötet och jag var t.o.m en minut tidig. Ibland kan jag vara snabb. Haha.

Annars har dagen varit sisådär, har gråtit en hel del över min hund som strax kommer lämna livet på jorden, tror jag iaf. Han mår inte bra och om inte medicinerna hjälper honom så väljer han nog själv att lämna oss eller så får vi hjälpa honom.
Det värsta jag vet är när djur dör, det är som en familjemedlem. Och i detta fall är det riktigt känsligt för mig, för det är liksom min hund, jag fick honom. Jag har uppfostrat honom och jag har älskat honom varje dag och gör det fortfarande. Mer och mer för varje dag. Jag ber till Gud att han klarar sig och är vid min sida ett antal år till. Jag tror nog inte jag fixar det, om han försvinner. Jag kommer bli knäckt. Fan sånthär är jobbigt. Sov med honom natten till idag på golvet där nere, var så rädd att jag skulle förlora honom. Men han klarade natten och vi får se om han klarar ytterligare en natt.
Usch ja, nu ska jag tänka på roligare saker.

/ Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Nej, men ska dom avliva honom? :( ååh <3

2009-04-02 @ 07:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback