Tisdag!

Hejsvej!

Idag har det inte hänt så mycket.
Kom knappt upp i morse med mamma drog upp mig, jag skulle ju på möte halv 10.
Efter mötet träffade jag mamma på Mimmas och åt frukost, räkbaugette med juice, mycket gott!
Sara kom hem till mig en stund efter att hon hade slutat skolan, vi snackade lite och gick till toppen.
Pia kom hit vid sju och vi kollade på andra avenyn, sista avsnittet för säsongen, det sög :(

Min underbara pappa kom hem med en tidning med massor av Filip och Fredrik i, blev helt överlycklig.
Så imorgon ska jag och mamma till IKEA och köpa lite fotoramar, en matta, en lampa och annat smått och gott.
Jag älskar verkligen IKEA kan mycket väl gå runt där en hel dag! :)

Ska även träffa Sara imorgon, vi ska till systemet och köpa lite inför valborg då det blir grillning och chillkrök @ my place.


/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback