Underbar dag!

Hej!

Har haft en underbar dag idag. Träffade Sara vid två och vi tog oss en lång fika i solen och pratade om allt möjligt.
Åt god middag hos henne, allt har bara kännt så bra idag :)

Har precis kollat på Filip&Fredrik, mycker roligt program och Filip&Fredrik klädde ut sig till transor, snacka om att män raggade stenhårt på Fredrik, men vafan jag förstå dem. Hade jag varit kille hade jag ändå sett honom som mannen i mitt liv.
Ska strax sova tror jag. Ska upp riktigt tidigt imorgon så går jag inte och lägger mig inom de närmsta 10min så kommer jag nog inte upp imorgon. haha.

Tack för en underbar dag idag Sara. :) <3

/ Anna ♥


Jag kan inte i min fullaste fantasi förstå hur jävla vacker denna människa är
han är perfekt. Både som man och "kvinna" är han fruktansvärt snygg.
Hade mycket väl kunnat hugga av mig benet för att få honom eller slått ihjäl någon.

Visst är han snygg?

Kommentarer
Postat av: Sara

<33

2009-04-28 @ 08:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback