Paris & Britney.

Britney vann hederpris igå på Tca. Det tycker jag är sketabra, då hon är den enda kvinnan på jorden som jag ser upp till.
Hon har varit nere på botten och mått skit och att hela världens media jagade henne och trakaserade henne gjorde inte saken bättre. Men hon reste sig upp, bad alla idioter att dra åt helvete och släppte två sjukt bra album på ett år. Kvinnan är ett geni och en gudinna. Hon är något stort och kommer bli ihågkommen precis som de andra stora banden/artisterna.

Sen från den ena kvinnan till den andra.
Jag sitter nu och kollar på Paris Hiltons - My new BFF säsong två. Jag kan fan inte vänta tills det kommer om några år på 3an liksom. Så jag kommer förmodligen hamna i säng fram emot 7-8 imorgon bitti. Men det är smällar man får ta.

Detta inlägg är sjukt tråkigt och så men whatever, jag ville bara skriva något så det gjorde jag.
Hoppas ni sover gott där hemma för det ska jag göra sen.

/ Anna ♥

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback