Tisdag

Jag vet att min uppdatering har varit fruktansvärt dålig en väldans lång tid.
Jag har nog bara lagt allt åt sidan då jag har haft en massa annat att göra om dagarna, men nu blir det ändring på det.

Idag är det iaf tisdag den 4 augusti, tiden går så fruktansvärt snabbt och det känns som om jag fyllde 20 igår fast att det är 8mån tillbaka.

Vet inte vad som händer idag, ska nog bara sitta hemma och ta det lugnt och äta upp alla min nötter framför tv:n.
Paris program går också ikväll, jag älskar det. Jag älskar den kvinnan. Riktigt jävla cool och en av de vackraste kvinnorna på jorden.

Ja augusti månad nu, det betyder 2mån till Green Day konserten, 4mån till jul, 5mån till jag fyller 21 och 6mån till jag reser till Thailand.GUD VAR TAR TIDEN VÄGEN? :O

Nu ska jag ner och hjälpa min mamma med maten det blir korv och potatismos, muma!

Hörs säkert sen.

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback