9/10

Är vad filmen Bedtime stories får av mig i betyg. Kollade på den ikväll.
Jag trodde filmen skulle ha mer fantasi liksom, svårt att förklara om man inte har sett filmen och jag tänkte därför inte ödsla tid på att förklara, utan ni får se själv :)
Men jag tyckte iaf att den var hur bra som helst och jag skrattade till en massa gången.
Adam Sandler är underbart bra i denna filmen, men det är han i alla filmer som har gör.
Fick även upp ögonen för komikern från England, Russell Brand som även medverkade i Dumpad och ledde MTV awards förra året iaf hans roll i denna filmen, var nästan bättre än själva filmen men bara nästan, hehe! En begåvad man.


 
ADAM SANDLER                       RUSSELL BRAND

Nej slut på den filmrecensionen, nu ska jag ner och röka sen ska jag hoppa i säng,



/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback