Fika i Malmö.

Hej!

Idag vaknade jag vid 12.30, åt frukost och sedan begav jag mig till Malmö för att möta upp Josefine, vi tog en fika på EH och kollade runt i affärer. Hittade en jättefin tröja från Odd Molly 1295kr, måste ha!
Har även sökt jobb, känslan av att vara arbetslös får mig nästan att må illa, men har hittat ett jobb nu som personal på färjan mellan sverige-tyskland och det ser lovande ut. Man jobbar två veckor och sedan är man ledig två veckor, rätt shysst lön :D
Min älskade Nath börjar på sitt jobb imorgon som frukostvärdinna på ett hotell i Malmö, så glad för henne. Lycka till <3

Imorgon ska jag in till Malmö med mor min och köpa en massa kläder, bl.a, väska, skor, jeans, klänning och smink!
Kankse kan fjäska till mig en ny mysig vårjacka, vi får se!

<-- Odd Molly 1295:- @ Åhlens


/ Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack älskling. ska gå dit nu, sjukt nervös.

Älskar dig <3

2009-02-24 @ 06:06:40
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback