Flätor!

Hej!

Ikväll har jag umgåts med Pia. Vi bestämde oss för att hyra film istället för att gå på bio, det blev en film som heter Funny games, helt konstig och man förstod ingenting, men vi hyrde den bara för att skådespelaren Micheal Pitt var med i det. Underbart vacker!
Sen hittade jag Pias twistapparat, ni vet en sån som man twistar håret med och sätter sen kulor i, var typ populär 98 eller något. Men den funkade inte som vi ville så hon flätade hela mitt hår och det ser ut som en katastrof, bild finns nedan!
Vi pratade om allt möjligt och rökte mycket cigaretter, cancer nästa?

Imorgon ska jag ringa Nath och fråga om hon vill göra mig sällskap i stan, tänkte köpa lite kläder och smink, kankse någon parfym. Är ju helt besatt av parfymer har typ 20st.

Kom iaf hem för 20min sen typ, gick en runda med mina doggisar i parken. Har ni märkt att det är så fruktansvärt tyst när det har snöat som om man var den ända kvar på jorden.
Nu ska jag hälla upp ett glas cola, tända en cigg och kolla på Förtrollad, har ju inte sett den än.


Jag saknar Nathalie enormt mycket...

/ Anna

 ← Haha, Pia borde kanske satsa på en karrär inom frisöryrket med inriktning flätor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback