Onsdag!

Hej alla kära!

Har inte skrivit på ett tag men nu tar jag mig i kragen och gör det!
Denna veckan har jag mest slöat, i måndags åkte jag med mor min in till Malmö för att storhandla mat och så fick jag mina älskade naglar, Pia kom hit på kvällen och vi byggde på våra naglar, rökte och snackade skit.

I tisdags var jag i solan på möte med Tina ang folkhögskolor, sen kollade jag på film och sov.

Idag har jag sovit typ hela dagen, kollat på jobb och kollat på film såklart.

Imorgon ska jag till min älskade Nath, systemkameran min ska med och vi ska ta superheta bilder :D Någonstans måste man ju börja.

Nu ska jag gå ner och göra lite nattamat och sen ska jag kolla på film, sen blir det sängen!

Mina älskade naglar

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback