Tisdag!

Har precis kommit hem från Malmö, har köpt en hel del nödvändiga saker.
Hittade ingen väska som jag ville ha, men ska in imorgon och på torsdag också, så något ska jag nog hitta!
Ikväll är det andra avenyn, men jag offrar det för att ta ett glas vin med Josefine på lilla torg, mysigt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, lägga en inpackning i håret, så fruktanasvärt slitet. Sen ska jag ta på mig nya kläder och sminka mig lite. Blir nog en runda med hundarna också.



SKOR, BIANCO 600:-
NYLONSTRUMPOR H&M 20:-
OM JAG KUNDE DRÖMMA & NÄR JAG HÖR DIN RÖST 129:- ST.
BYXOR, GINA TRICOT 500:-
LEVIS JEANS, LEVIS STORE, 999:-
( är kvar i affären, ska sys upp )


/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback