Tisdag, kväll!

Hej!

Det blev inget med vinpimplande för mig och Josefines del, vi tar det imorgon istället, lilllördag och allt.
Istället satt jag hemma med mamma, drack cola och åt chilinötter. Chilinötterna är aldrig starka nog för mig så jag kryddar dom själv med cayenepeppar, blir skitbra :D
Har även sökt in till olika modellagenturer för mulliga/kurviga kvinnor. Vi får se hur det blir.
Fick även svar från TT-line och jag är kallad till intervju undet våren, när vet jag inte men de ringer (Y)
Nu ska jag kolla på Andra avenyn, fick inte se det innan för mamma skulle kolla på House.

Jag slänger säkert ihop något blogginlägg senare.

/ Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med att bli antagen till det modelljobbet

2009-02-25 @ 19:02:20
Postat av: Jessica Anshagen

Hej var gärna med och tävla om ett underbart armband från Pandia på min sida!



http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html

2009-02-25 @ 19:36:13
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback