Tisdag!

Hej lovers!

Idag är det tisdag, vilket betyder ännu ett avsnitt av älskade Andra avenyn på SVT1.
Har ni inte sett serien, så se den, sjukt B men det är ändå något som gör att man är en trogen tittare!
Pratade med Nath igår om att ses idag, vi får se hur det blir med den saken, får nog ringa henne sen eller skicka ett sms.
Somnade väldigt sent igår, tror klockan var 04.50, skulle upp vid 11 och träna med Pia, men vi sket i det och sov vidare!
När jag väl vaknade så kokade jag pastaskruvar, dränkte dom i ketchup och skar sallad till. Riktigt gott med sallad och ketchup, precis som med morötter och lingonsylt. Ska iaf vara snäll idag och laga mat till min familj, korv och stroganoff står på menyn, alla älskar min korv och stroganoff!
Annars händer inte så mycket idag, om jag inte ska träffa Nath så ska jag nog träffa Pia efter hennes träning.
Nej nu ska jag lyssna på musik och dricka min älskade ananas&apelsin juice :)

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback