Torsdag!

Hej!

Har spenderat min dag i Malmö. Lite halvt tråkigt att gå där när der regnar, men som tur är så hade jag Josefine vid min sida så jag kopplade bort regnet. Gick in på MQ för att hitta något till helgens festligheter, blev en klänning rikare. En svart klänning från märker Paris, Kate & I, kostade 700kr och jag blev riktigt nöjd :) Bild kommer sen. Köpte även ett armand för 99kr även på MQ. Åt sedan mat på mcdonalds och snackade skit med Josefine, gick sedan och hämtade mina jeans på Levis Store!
När jag kom hem kollade jag mailen jag hade fått, från jobb och modellagenturen. Givetvis är jag antagen som modell och väntar nu på mitt första jobb. Jag är så satans snygg! Haha lite självgod, men det får man vara.

Imorgon ska jag nog umgås med Pia, längesen nu. Men nu ska jag kolla på Bedtime Stories, den nya filmen med Adam Sandler.

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback