Lördag

Hej alla kära!

Idag har varit en mycket tung och seg dag, bakfyllan har gjort sitt jobb och jag har sällan varit såhär sliten.
Var på förfest hos Michelle och Jonas igår, riktigt trevligt må jag säga, underbart folk och stämningen var på topp!
Kvällen avrundades på slagt såklart. Riktigt kul där med, synd att man blev av med alla. Kom hem vid halv 5 tror jag och somnade riktigt gott.
Slog även mig blå och lila på turkbussen till slagt, slog en vädermölla vilket resluterade i ett svullet knä, uppskrapat skin och blåmärken lite här och var. Men än en gång, tack för igår alla, jag hade det jättekul :)

Nu ska jag sätta på en film och ta det lungt.

  / Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback