Trött

Hej alla kära!

Denna dagen har varit väldigt speciell på många sätt. För det första så pallade jag gå upp imorse och gå till skolan, vilket jag gjorde för sista gången detta året. Blev kallad till krismöte med en massa människor som tror sig förstå på mig och min skolgång, bullshit. Blev iaf utskickad från skolan p.g.a hög frånvaro och urkassa betyg. På något sätt känns det skönt att slippa skolan, för jag valde helt fel linje och läste en massa ämnen som inte intresserade mig för fem öre. Men det är en sorg att inte kunna ta studenten, men studenten är inte allt här i livet, visst det är ju ett minne för livet men mer än så är det inte. Nej så medan alla andra sitter i skolan och häckar så ska jag jobba och samtidigt söka nytt jobb i danmark, tjäna ihop en massa pengar och inom ett år ska jag bo i Sthlm, det är min plan. Folkhögskola och annan utbildning ska studeras på ort :D

Allt kommer lösa sig, efter regn kommer sol.

Imorgon ska jag till min älskade Nath, hennes pappa fyller år så det blir lite mat och såntdär trevligt :D
Nu ska jag kolla på film och tjilla.

/ Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

aiiiight baby.

Jag dog ju inte av att inte ta studenten!

Dessutom så får man inte jobb bara för man tagit studenten det är bullshit! :D



Ses senare <3

2009-01-28 @ 09:18:57
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback