dåligt humör..

Idag är jag arg, vissa saker har kommit ifatt mig och till slut rinner bägaren över. Idag har bägaren runnit över och jag är arg som ett bi, jag har lust att slå i sönder något eller slå på dig.
Du är en patetisk liten idiot som försöker visa sig som stark individ men du är så satans svag så du knappt kan stå på benen. Skulle gilla om du slutar gnälla på mitt liv för jag kan mycket väl berätta om saker som inte ens får lämna min läppar.
Så kom inte här och klanka ner på mig när det är du som har stora problem här, när det är du som behöver den verkliga hjälpen. Stackars dig. verkligen.
Skaffa ett liv ffs, biatch.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

i like it biitch! ;D

2009-03-23 @ 17:29:36
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback