hejdär

Så nu är min kväll nästan slut ska strax krypa ner i min säng och läsa mig bok, totalt beroendeframkallande man vill bara läsa läsa läsa.
Hade som sagt myskväll ikväll, kollade på Let's dance, skam att Niklas åkte ut om någon ska ut så är det pensionärskatan Elisabeth, hon kommer ju in med rolator och går istället för att dansa.
Kollade även på The shinning, har aldrig sett hela men gjorde det idag, riktigt bra film. Jack Nicholson kan verkligen se störd ut.
Till sist såg jag att tv400 visade Big brother sen 2003, då Linda Rosing var med, självklart spenderade jag 2tim till att kolla på det. Synd att det inte går med för jag hade lätt sökt in. Har alltid velat vara med där och se vad för dumma saker man hittar på när man är rastlös.

Nej nu ska jag börja läsa.
Vi hörs imorgon.

/ Anna ♥

MIN ÄLSKADE BOK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback