IKEA

Hej hej!
Idag åkte jag med mor min till IKEA, blev en hel del ljus, är helt besatt av det. Älskar deras doftljus som luktar vanilj ;)
Kom hem vid 18 och middag med mamma. Kollade även på handboll, Sverige mötte Montenegro och vi vann såklart.
Efter handbollen och maten bar det av till Pia för att kolla på Grey´s, sentimentalt avsnitt idag. Jag gick hem vid 22 och råkade slå över till tv3 där det gick ett program om bröllop och plötsligt dränktes jag av rädsla och oro inför framtiden.
Visst jag är bara 20, men det är snart dags att gifta sig, skaffa ett bra jobb m.m. Men tänk om man aldrig får uppleva den lyckan av att stå i kyrkan oc allt det där. Äsch, det dröjer några år till hoppas jag, mycket kommer hända tills dess.

Nu sitter jag och kollar på SATC, förstår inte riktigt varför, inte alls någon som fångar mitt intresse, men strax börjar Bg brother och det fångar verkligen mitt intresse :D

Ha det bra!

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback