Invigning!

Igår gick jag och Nathalie till Entré som hade invigning, sjukt mycket folk. Alla gick som sengångare och man blev smått irriterad. Självklart var vi tvunga att inviga självaste Burger King :)
Efter att ha gått där i 2-3tim så fick jag skoskav så jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta, så vi åkte hem till Nathalie, åt igen, pasta med någon sur sås. haha.
Sen satt vi vi datorn och hade sjukt ball, vi försökte också skriva en låt och applåder fick vi ska ni tro (H).
Somnade vell vid 6 skulle jag tro.

Kom hem från Natta vid 1 idag, träffade Pia och var även med henne ikväll, kollade på Så ska det låta, för Måns var med.
Snygg är han då????
Nu är jag hemma och tar det lugnt, är rätt så trött har knappt sovit något de senaste dagrna.
Ska ladda ner någon film och kolla på den tror jag.



/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback