Måndag!

Hej allihopa :)

Idag har jag gjort en massa känns det som. Väktes vid 11 av att Pia ringde, hon bad mig följa med till hennes skola och hämta hennes studentsaker och som en tjänst tillbaka följde hon med mig. Lämnade tillbaka alla min böcker och hämtade min studentmössa, sjukt fin. Men den ska skickas tillbaka och jag kommer blir 1500kr rikare och då ska det festas :)
Träffade även Sara i Trelleborg där Pias skola ligger, riktigt kul och träffa henne igen :D
Kom hem vid 14, hjälpte mamma städa lite och sen åkte vi in till Malmö. Köpte hundmat til hundarna och doftljus till mig.
Gick till Pia efter maten och vi kollade på Twilight, underbaaaaaaaaaaaaaart!

Nu skulle jag igentligen kolla på ballar av stål på kanal5 men mamma härskar över tv:n idag så jag får se det på webbtv imorgon. Kankse dags att fixa kanaler på min tv.

Vi hörs senare.

/ Anna ♥

Jag har börjat gilla mitt röda hår riktigt mkt...

Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Det var kul att träffa dig med :D hihi.

& ditt inlägg över: man är inte vän med samma personer hela livet ut tyvärr .. Vissa stannar & vissa går. Jag stannar Anna <33

2009-03-17 @ 08:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback