Måndag!

Hej på er!

Idag har det inte hänt så mycket, vaknade vid 13, skulle igentligen möta upp Pia och äta frukost men jag försov mig.
Så kl 13 steg jag upp, gick ut i solen med min hund och vi tog en lång promenad. Åt lite frukost och kollade på TV.
Som jag skrev på min bilddagbok så har jag slutat röka, helt och hållet och är väldigt stolt över mig själv, så fort jag känner för en cigg så tar jag ett tuggummi, det hjälper.

Träffa Pia och Emma ikväll, vi kollade på TV och sådär, kom hem vid 21.30 och gick till statoil med min far och köpte choklad som jag var så sugen på. Kollade på ballar av stål som går på kanal 5, så jävla stört. Älskar Martin Soneby, genialisk.
Nu ska jag sitta här en stund och sen måste jag sova, måste lägga mig innan 01 iaf, ska upp tidigt imorgon, ett möte väntar 09.30, usch :(

Nu ska jag äta lite våfflor, med grädde och sylt :D

/ Anna ♥

RUSSELL BRAND
Så satans snygg, makalöst. Måste iaf in till Malmö någon dag och köpa hans bok "My booky wook", får hoppas Sveriges bokhandlar har fått in den och inte är så satans sega som med alla andra böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback