Ny vecka!

Så då var det måndag igen, starten på en ny vecka. Tiden går för fort.
Denna veckan har jag inte så mycket inplanerat, ska till veterinären imorgon med min hund som inte mår bra.
Han har feber och är inte glad mer :( Hoppas att det inte är något allvarligt.
Idag känner jag mig slö och vill mest ligga i min säng hela dagen, kan bero på att jag kom i säng 05 imorse och gick upp halv 11.
I veckan ska jag också hinna med att söka jobb, eller hinna med, det är ett krav. Trött på mitt liv som arbetslös och att behöva be min föräldrar om pengar till allt. Så nu blir det andra bullar. Håller ändå tummarna för jobbet på båtarna.
Har kollat på lite jobb i Norge och Portugal men det känns mer som en dröm att jobba i portugal än verklighet.
Nu ska jag nog ta en powenap och återhämta krafterna.
Vi hörs senare

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback