Nytt jobb!

Idag var jag på anställningsintervju och det gick skitbra, jag fick jobbet och börjar i April :)
Mitt liv börjar verkligen ordna upp sig och jag är stolt över mig själv.
Nu håller jag tummarna för jobbet i Israel som au pair.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest suttit vid datorn och läst min älskade bok, "om jag kunde drömma" mer känd som twilight. Jag är inte den som brukar läsa böcker, nästan aldrig, men denna boken är verkligen beroendeframkallande, läste i över 4tim i sträck igår, tiden bara for iväg. Jag rekomenderar denna boken till er alla.
Imorgon ska jag till Trelleborg och storhandla mat och jag ska köpa hårfärg, gissa vilken färg?
Nu ska jag forstätta kolla på Medium som går på 4an just nu och äta mina goda tortilla chips.
Vi hörs senare.

/ Anna ♥

Min nya arbetsplats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback