Onsdag!

Hej hej.

Idag har jag bara haft en slapp dag, inte gjort ett skit, jo städat men inget annat. skönt.
Jag sitter och oroar mig för Josefine, men jag hoppas att allt blir bra och jag finns här, för jag om någon förstår vad du går igenom. ♥

Sitter vid tv:n och tjillar, kollar på något program om kvinnliga läkare, faktiskt rätt intressant. Det är hemskt när små barn blir sjuka, de borde inte få vara det. :(

Imorgon är det torsdag och jag vet inte vad jag ska göra, måste iaf kolla på Criminal Minds, mer vet jag inte. Vill träffa Nathalie inom en snar framtid så ska se vad hon gör. Til helgen ska jag som sagt åka skridskor med Josefine och Pia men jag vill festa också, kankse på fredag??

Nu ska jag kolla på Role Models, verkar riktigt rolig, min älskade Mc Lovin är med i den, haha.
Vi hörs säkert senare.

/ Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback