Planer inför helgen!

Ja imorgon börjar helgen för oss alla. Jag är riktigt sugen på att dra ut och dansa och festa loss, längesedan nu. Man känner att man måste vara alkholist för en kväll. haha. Isf ska jag ut med Natta, men vi får se om jag har pengar och såntdär. Annars vill jag på bio och se Kenny starfighter. men men vi får se vad som händer.

På lördag ska jag och Pia till ishallen och åka skridskor, senast jag gjorde det så gick jag i 9an, så alla kan vell gissa hur det kommer gå? döden närmar sig. Ska även färga Pias hår, lite ljusa slingor och sen ska vi ha en myskväll med en massa gott och en bra film :)

Nu ska jag störa mig med Natta på msn så hon kan liva upp mitt liv för några timmar, det är hon så bra på.

Jo föresten, akta deklarationen. Fick tillbaka 13.000kr, det är naaaaaaaaaaaaaaaajs!!!!!

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback