Sista dagen i Mars.

Usch ja vad tiden går, imorgon är det redan April.
Har precis kommit hem från mitt möte, det gick finfint, ska dit imorgon också fast då vid 14, skönt och få sova lite.
Tänka ta mig en powernap nu men parkgubbarna kör med lövblåsare och det gör det hela omöjligt.
Har köpt mig den nya Ramlösan med smak av Mango, värst vad jag har blivit nyttig. Slutat röka och väljer vatten istället för cola, men det är bara en svacka strax sitter jag här med min cola och allt annat skräp.

Vet inte vad som händer idag, ska iaf vara hemma nu under dagen och ta det lugnt, ska kolla på Parlamentet och sådär.
Ikväll ska jag nog träffa Pia, jag får se om jag orkar, är så trött just nu.

/ Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback