Söndag!

Igår var det fest för hela slanten.
Började hemma hos Josefine med lite vin och melodifestivalen, gick sedan till Pappagallo och drack lite. Vid 23 tog vi taxi till Gustaf och gick till Barcelona, trevligt place, underbara människor. Vid 01 drog vi in till Wonk och festade till natt blev dag :)
Följde med mina älskade vänner, Aris och Nikolaj till Mcdonalds och åt, körde sedan Aris en kundvagn hem och där somnade vi gott.

Idag åkte jag hem till Vellinge vid 13.00, kom hem och sov en liten stund. Åt thaimat och gick till Pia.
Nu är jag hemma och ska nog sätta på en film och krypa ner under täcket. Låter frästande.

Vad har ni gjort i helgen?

Jag & Aris en kall natt på mcdonalds.


/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback