Sovmorgon deluxe.

Tänkte slänga in ett bloggilägg nu då jag inte har hunnit det under dagen.
Somnade halv 8 imorse, måste sluta kolla på Twilight alltid. Den filmen är som ett beroende, minst en dos om dagen.
Vaknade sedan vid halv 4, sjukt.
Gick och solade med Pia och sen umgicks vi tills hon skulle träna.
Kollade på den rätta för rosing ikväll, förstår inte vad Johan gör kvar? :o, helt seriöst vem är han?
Kollade sedan på mitt älskade Andra avenyn. Bestämde mig sen för att kolla på film med min bror, blev Get smart, en riktigt rolig film, precis min humor. Var inne på youtube innan och sökte på Sunes jul, på den där Rudolf ska göra knäck, jag skratta tills jag storbölade. Finns inget roligare.
På torsdag kl 15 är det premiär för Britneys nya video till If you seek Amy, tror säkerligen att den blir riktigt bra och sexig :D
Nu ska jag läsa och sen ska jag sova.

/ Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback