Tisdag!

Hej!

Har precis kollat på Andra avenyn och druckit apelsinjuice.
Färgade håret innan, skulle bli typ rött/mahogny men jag tyckte inte det blev sån stor skillnad från mitt svarta :(
Läst mina mail idag, kallad till anställningsintervju på torsdag till den nya stadion i Malmö, Swedbank stadion. Så vi får se hur det går :)
Ska även skicka ett personligt mail till Annika i Israel, har ju sökt Au pair jobb där, spännande.
Var och solade innan med Pia, sola är ett måste såhär i vintertid man vill inte se ut som ett vandrande lik.
Lagade även god mat till familjen, chili concarna blev det. Riktigt smarigt.
Nu ska jag ut med min hundar och gå en lång kvällsprommednad. skönt att rensa huvudet ibland.
Vi hörs kankse sen, eller så skriver jag imorgon.

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback