TOPP 5!

Satt och tänkte på alla snygga killar som finns runt om i världen och om jag skulle rabbla upp alla hade det tagit mig flera dagar så därför gör jag en topp 5 här :D Bedöm själva, människor säger att min smak är konstig men vafan, då får jag killarna själv.

1, Fredrik Wikingsson. - Om jag hade fått gifta mig med en känd hade det utan tvekan blivit han. Han är smart, allmänbildad, rolig och den vackraste människan jag någonsin skådat. Han har allt jag söker hos en kille ibland har det till och med gått överstyr då jag jämför killar med honom.

2, Robert Pattinson - Känd som Edward Cullen i Twilight. Denna man, det finns inga ord för hur vacker han är, hans ögon, hans hår, hans kropp och att han sjunger som en gud gör inte saken lättare.
Man kan ju inte tycka något annat om honom.

3, Michael Pitt - Känd från filmerna Funny games, iskallt mord och Last days. Det som är så finnt hos denna mannen är hans läppar, omöjliga att motstå. Han är en underbar skådespelare och hans ögon och blick kan få alla flickor knäsvaga. Att han är snygg är bara ett fett plus.

4, Matthew Gray Gubler - Här kan ingen förstå mig, ingen har gjort det än sålänge.
Jag tycker denna man är fruktansvärt vacker, ett änglaface och skulle kunna resa land och riken runt för att se honom irl. Han spelar den sjukt smarta läkaren Dr. Spencer Reid i Criminal Minds som går på kanal 5 och jag är svag för smarta människor. Är killar smarta så faller jag direkt.

5, Jake Gyllenhaal - Jag kan erkänna att jag var näst intill besatt av denna man ett tag. Efter att ha sett honom i en av de bästa filmerna jag någonsin sett så föll jag direkt. Hans ögon är som hundvalpars och hans röst är som sänd från ovan, hans kropp är en gåva från ovan. Han är så satans snygg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Matthew Gray Gubler, MUMS :D haha

2009-03-06 @ 10:04:41
Postat av: Josefine

Matthew Gray Gubler är något av det vackraste som finns. Det är lag på att tycka att han är vacker! Förresten, härlig blogg hjärtat <3

2009-03-14 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback