Vänner

Jag har vänner jag litar på till 100% sen har jag de andra som jag inte litar på de jag inte berättar något för.
Det känns ibland som att mina trognaste vänner ljuger för mig, vill inte träffa mig och liknande.
Men om det är något som är fel som gör att ni ljuger eller något annat, så berätta det iställer för att såra mig.
Jaja, nu ska jag inte bli så sentimental.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade 19.00 ikväll, heeeeelt sjukt.
Kollade på tv och sen satte jag mig här. No life.
Strax ska jag kolla på film tror jag, sen sova.
Imorgon är det möte på min skola, eller ja jag går inte där så jag vet inte varför jag ska dit.
Måste ändå lämna in alla mina böcker innan de jagar mig för det.

Vi hörs kankse sen, eller imorgon.

/ Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Jag önskar att jag fanns i ditt liv som innan :$

2009-03-12 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback