17 Maj

Idag är det den 17 Maj och Norges nationaldag!

Jag har inte gjort någonting idag, absolut ingenting. Jag sov fram till 15.30 och har sedan dess kollat på film och på TV.
Kollade på "Söndagsparty" mina älskade män, Filip & Fredrik. Dem är så duktiga på det dem gör.
Har även kollat på en komedi från 2008 som hette Sex Drive, trodde först att den skulle vara rätt B men det var den ikke och jag skrattade mig igenom filmen :)

Imorgon ska jag träffa Pia när hon har kommit hem från skolan, vi ska då avnjuta pastasalladen på Björns som man kan dö för. På kvällen ska jag träna och sen blir det säsongsavslutningen av "Ballar av stål".

Till Söndagsparty åt jag ananas och vattenmelon, mums!

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback