Onsdag!

Hej hej!

Idag började jag dagen med två mackor och juice och sedan iväg till Malmö för att träna ;) Det låter sjukt att det kommer ifrån mig som är den lataste personen av alla, men det är sjukt kul att träna :D

Åkte hem vid 12 igen och fikade på Mimmas med Malin och mamma, det böev kyckligsallad, muma!
Sen gick vi hem och jag städade, damsugade och lite sånt.
Dixon kom hem igen och det var jobbigare än vad jag trodde. Han sa begravas imorgon och jag ska ge han den finaste begravingen och prata med honom varje dag :) <3

Kollade på Greys, mycket vackert program satt typ med gråten i halsen hela tiden och efter det gick jag hem till Pia och kollade på de sista 20min på finalen i fotbollen, är inte så insatt. Men fan vad kul det måste vara att vara publik där, vilken kick.

Imorgon händer det inget speciellt, eventuellt sätta in min p-stav om planerna går som planerat annars blir det en lugnt dag hemma.

På fredag måste jag till ursäkta språket, horskolan och lämna mina sista saker så som miniräknare, böcker, tröja och lite annat skit. Ska bli sjukt bull faktiskt. Jag vill bara slippa skiten men blir påmind om den varje dag. Usch ångest över den tiden.

Men nu ska jag inte grubbla på det för då blir jag bara så arg och skriver en novell här och det orkar ni inte läsa.
Nu ska jag ta mig en cigg och sen ska jag kolla på Freaks and geeks. :)

/ Anna ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback