Resa!

Min största passion här i livet är att resa och upptäcka nya saker.
När jag blir äldre ska jag kunna berätta om alla länder jag har besökt och alla minnen jag har.

I sommar vill jag ut och resa, gärna två veckor i något varmt land, spanien eller grekland går hur bra som helst.
Men jag känner att ingen är riktigt på. Människor man frågar liksom bara nickar och sen pratat man inte mer om det.
Jag vill börja planera redan nu, börja spara pengar och ha något att se fram emot, men det känns som att ingen vill följa med. Jag vägrar att stanna i Sverige en hel sommar, någonstans vill jag. Hade bara någon annan också visat framfötterna så hade jag blivit överlycklig. Men ingen gör det. Alla skyller på pengar m.m. Visste vi flesta har inte jobb och ingen fast inkomst men man måste spara, det kommer man få göra resten av livet också. Man får spara till det man vill ha och det man vill göra.

Nej i sommar drar jag utomlands så är det bara om jag så ska bjuda med någon.

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback