Sen uppdatering!

Usch ja, tiden har bara runnit iväg medans jag har kollat på cocobäng som går på ztv och lyssnat på en massa musik.
Klockan är redan kvart i tre och jag tänkte gå och lägga mig men så blev min efterlängtade film precis färdig så den måste jag kolla på :)

Filmen heter Garden state och Zach Braff är huvudrollen, ni vet J.D från Scrubs.
Har sett filmen tusen gången men nu var det längesedan så det ska bli najs!

Nästa vecka eller nästa igen så ska jag nog gå på sparytan så man blir lagom brun till alla studenten eller så tar jag det innan midsommar då mina älskade pengar kommer.
Usch ja, undra hur länge dem ska hålla? 2dagar?

Nej lite måste jag spara för i sommar blir det utflykter både hit och dit :)
Göterborg med Sara kommer bli övenajs en heldag på liseberg :D
Sen blir det en utlandsresa och en weekend i mitt kära stockholm.
Pierca tungan tänkte jag också göra och göra min nya tatuering.
Och jag kan sätta min ringtå på att pengarna inte kommer räcka till något av det där. Får nog ge dem till min mamma så får hon ge ut några hundra i veckan, då håller dem nog längst.

Nej nu ska jag ner och ta en macka och en cigg sen blir det film och sedan sängen!

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback