Talang 2009

Sitter just nu och kollar på Hoga knows best för det är pause i talang på tv4.
Har även tryckt i mig äcklog microlasange med to bara en tugga och sen fick hunden min resten, han tyckte om det!

Ikväll ska jag träffa Sara, vi ska kolla på Saw3, jag älskar saw filmerna.
Sen vet jag inte vad vi ska göra, jag vill nog gå en runda :)

Ska nog berätta om min dag också, Pia ringde och väckte mig vid halv två och ville gå och fika och såklart så var jag på.
Det blev den godaste pastasalladen på Björns med en kall cola :)
Sen kollade vi på The boy in the striped pyjamas, riktigt bra film, en av mina favoriter. Såg den även igår också.

Nej nu börjar talang igen så nu får det vara slut på detta bloggande.
Jag älskar tobbe-trollkar och Markoolio :D



/Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback