Torsdag!

Har inte haft tid att uppdatera de senaste dagarna, det har varit kaos i mitt liv.
Vännerna mina har inte mått bra och jag själv hade en pissdag igår, min älskade hund dog, så gårdagen bestod av tårar och skrik. Usch vad jag saknar honom ♥

Idag har jag varit i Malmö och Höllviken, skulle byta min klänning i höllviken, men det blev inte så.
Sedan bar det av till Malmö för att kolla på dörrhantag till våra nya dörrar. Men där var för många att välja på så det blev inga.
Åkte till min farmor nu ikväll och firade hennes födelsedag med lite tårta och kakor.

Nu är jag hemma och lyssnar på alla bidrag i årets ESC, ska bli spännande att se vem som vinner, jag tror att Azerbaijan vinner, deras låt svänger och kommer säkert bli en dansplåga i sommar.

Ska strax kolla på säsong 2 av en ängels tålamod.

Imorgon blir det utgång, ska till möllan med Aris, han ringde innan och var desperat efter någon att gå ut med, såklart ställer jag upp :) Blir lite mys på barerna runt möllan/lilla torg :) Ska bli riktigt kul :)

Nej nu ska jag fortsätta och lyssna på bidragen, här har ni Azerbaijans bidrag :)

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback