Vagel!

Ja då har jag drabbats av det som vi alla drabas av någon gång i livet, En vagel!
När jag vaknade imorse kunde jag inte öpna mitt öga och såg ut som Quasimodo och nu så rinner mitt ögra hela tiden.
Rädd för att gå och lägga mig om inte kunna öppna ögar alls imorgon.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har sovit hela dagen fram till 18.50 typ, men har varit uppe imellanåt.
Träffade Sara ikväll och kollade på Saw, hon och jag har inlett en Saw-maraton, det gillar vi!
Imorgon händer det inte så mycket, jag ska nog sola om det är fint väder annars så blir det vell film och sådär.

Nu ska jag kolla på Öppna dagar med Filip och Fredrik.
Såg första avsnittet av det igår, de är så söta.
Helt nya i tv-världen, helt nervösa och så små :) Man kan inte mer än att älska dom.


Fredrik var sinnesjukt snygg i sina unga dar och även idag, kan slå vad om att han var snyggast på BB när han föddes ;D

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback