TRE

Klockan är nu nära att slå tre och jag sitter fortfarande uppe.
Vet inte vad det är med mig, men jag kan inte sova om nätterna och somnar jag vid 4 så vaknar jag vid 10 och då tycker jag ändå att jag borde vara trött nu, men icke.

Idag har jag städat hela vårt hus, övernajs. Äntligen kan man röra sig fritt. Nej riktigt så illa var det inte.
Träffade Fiia på kvällen men innan dess blev det att sola med Cait. Jag älskar verklligen solarium, jag vill liksom bränna sönder mig så att jag verkligen känner att jag har solat, idag fick min läppar känna på brännan.

Back to Fiia, hon och jag kollade på Kändisdjungel på TV4, vilket jävla pisseprogram, fruktansvärt B. Men vi följer det ändå som de trogna tv-tittare vi är.

Nej nu ska jag läsa Perez Hiltons blogg, killen är lite halft störd, men jag gillar det.
Sen får jag nog sätta på en film för då brukar jag somna, älskar att somna till ljudet av tv:n.

/ Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback